Mijn workshop voor Social Media in de Praktijk #socmedprak

Binnenkort, 27 oktober a.s., wordt het event Social Media in de Praktijk gehouden. Het belooft een bijzonder congres te worden. In de eerste plaats, is het congres op een bijzondere manier bedacht en opzet. In de tweede plaats, de lijst met sprekers hebben allemaal diepgaande ervaring met social media.

Mijn workshop gaat over het raakvlak tussen social media en kennismanagement. Volgens mij is kennismanagement en social media een perfecte match. Kennismanagement was een hype en is als top-down strategie mislukt. De opkomst van social media biedt geweldige mogelijkheden voor kennismanagement 2.0. Tijdens de workshop ga je uitleggen waarom ik dat vindt. En we gaan er ook mee aan de slag. Aan het einde van de workshop kun je persoonlijk aan de slag en/of in (een deel van) de organisatie/instelling waar je voor werkt.

Wat verwacht je van mijn workshop? Ik hoor het graag van je. Ik neem jouw input dan mee in mijn verhaal.

Kom je ook naar Social Media in de Praktijk? Geef je hier op. Ik hoop je er te zien!

No comments:

Post a Comment